Oefenwinst voor Raamsdonk

4944AR
RAAMSDONK
tel. 0162-513466

In de eerste van drie oefenwedstrijden heeft Raamsdonk een overwinning geboekt op Blauw Wit'81. De eindstand van 1-0 werd al in de eerste helft bepaald. In de 25e minuut bracht rechter vleugelverdediger Ykk van Seeters de inlopende Mathijs Kerst in stelling, die vervolgens beheerst zijn ploeg op voorsprong bracht. Beide teams hielden elkaar overigens goed in evenwicht en maakten er een nuttige oefenwedstrijd van.

Raamsdonk kon terug zien op een stabiele wedstrijd en had haar zaakjes aardig op orde. Verdedigend stond de organisatie goed én de nul gehouden wat ook goed is voor het zelfvertrouwen van het team.

Op dinsdag 2 april aanvang 20.00 uur staat de volgende oefenwedstrijd op het programma thuis tegen Irene'58.

Opstelling: Jari Meeuwissen, Ykk van Seeters, Coen van Avendonk, Bas de Nijs (Lars van Strien), Niels van Strien (Jordi van de Korput), Niels Knaap, Kevin Meijnhardt, Tygo Geuzendam, Mathijs Kerst (Nick Scholte), Yordi Vissers (Justin van Strien), Lars Krabbendam (Mathijs Kerst)