Oefenwinst Raamsdonk op SV Capelle

5161AW
SPRANG-CAPELLE
tel. 0416-312439

SV Capelle, de trotse koploper in de zaterdag 4e klasse, moest het onderspit delven tegen een sterk spelend Raamsdonk. Een team dat de nodige afwezigen kende vanwege vakantie en blessureleed. Dit bood wel de gelegenheid om andere spelers hun talenten te laten zien. Tim Doesburg, Tygo Geuzendam, Coen de Meijer en Coen van Avendonk kunnen terugkijken op een geslaagde wedstrijd. Dit geldt ook voor de O23 keepers Tijs Rutters en Pieter Peters.

Waarbij het in de eerste helft een gelijkopgaande strijd was, trok Raamsdonk in de tweede helft de wedstrijd naar zich toe. Raamsdonk kwam in de 18e minuut op achterstand. Jordi van de Korput maakte uit een mooie vrije trap de gelijkmaker. Dit was de ruststand.

Raamsdonk speelde een sterk positiespel, dit leidde naar een verdiende voorsprong. Via een uitgespeelde combinatie tussen Mathijs Kerst en Luuk Nieuwesteeg konden de blauwwitten juichen. Luuk tikte de bal naast de keeper binnen. Even later maakte Tygo Geuzendam zijn eerste doelpunt voor Raamsdonk, met een rake schuiver schoot hij de bevrijdende 1-3 tussen de palen.

Opstelling: Tijs Rutters (Pieter Peters), Coen van Avendonk, Jordi van de Korput (Bas de Nijs), Niels van Strien (Tijs Rutters), Niels Knaap, Justin van Strien (Luuk Nieuwesteeg), Tim Doesburg, Tygo Geuzendam, Coen de Meijer, Mathijs Kerst, Yordi Vissers (Justin van Strien)