WDS'19 is wederom te sterk voor Raamsdonk

WDS'19 1 (zon)

7 april 2019 14:30

Wederom een zonnige middag voor een leuk potje voetbal. En weer ging WDS’19 goed van start, al moesten ze nu langer op hun eerste treffer wachten dan een week geleden. Nu duurde het tot de 22e minuut eer zij onze keeper konden verrassen met een keurig ingeschoten vrije trap. Onze keeper kon nog wel aan de bal, maar kon helaas niet verhelpen dat deze via de paal alsnog tegen het net ging, 1 – 0.

Daarna werd het bij WDS’19 toch weer allemaal iets minder en zochten onze spelers succesvol naar hun mogelijkheden en kwamen er regelmatig goed uit. Uiteindelijk faalden we in de afwerking van de geboden kansen en leden we teveel balverlies op de momenten dat we tot afronding moesten komen. Maar ook WDS’19 had het vizier niet goed afgesteld, terwijl zij wel telkens gevaarlijk voor ons doel opdoemden.

Het duurde tot de 75e minuut alvorens WDS’19 uitliep naar 2 – 0. Daarna was het hek van de dam en kreeg WDS’19 nog de nodige mooie kansen, waarvan zij er slechts twee konden verzilveren. Hierdoor kwam de eindstand van 4 – 0 op het scorebord. Gezien de gehele wedstrijd was de uitslag misschien wel een beetje geflatteerd en was het jammer dat we geen eretreffer konden scoren.

Komende week staat de wedstrijd tegen SC Hoge Vucht op het programma. Nu deze club alsnog hoger beroep heeft aangetekend, weet niemand meer wat er nog allemaal te gebeuren staat. Officieel zijn de wedstrijden van SC Hoge Vucht uit het programma gehaald, maar de KNVB heeft voor de wedstrijd Raamsdonk – SC Hoge Vucht van komende zondag toch een scheidsrechter aangesteld. Daarom kunnen wij alleen maar afwachten hoe deze zaak zich deze week verder ontwikkelt en is er geen zinnig woord over de uitkomst hiervan te melden.

Blijft die wedstrijd uit het programma van komende zondag, dan is onze volgende wedstrijd tegen Right’Oh op Tweede Paasdag in Geertruidenberg.