SV Capelle maatje te groot voor Raamsdonk 1

SV Capelle 1

15 september 2018 17:00

In deze laatste bekerwedstrijd was het klasseverschil wel heel erg duidelijk. Raamsdonk had weinig in te brengen tegen dit totaal vernieuwde Capelle. De bezoekers speelde ons elftal in de eerste helft helemaal suf.  Na 1 helft was de stand al 0 – 6 en het leek erop dat er een ware monsterscore op het scorebord zou komen. De doelpuntenmakers waren Onur Ulusan en Serhan Eyupoglu twee maal plus Quinten van Caem eenmaal en de maker van 0 – 4 kon niet worden achterhaald.

Het pluspunt aan deze wedstrijd was dat onze mannen het wel bleven proberen en in de tweede helft de schade beperkt hielden en af en toe ook nog kansen creeërde. Capelle trachtte met man en macht onze aanvoerder Marvin Blom van het scoren af te houden en slaagde daar ook in, al moesten zij daar wel meerdere verdedigers voor vrij maken. Zo zal dat in de competitie ook wel gaan gebeuren. Dus aan ons de taak om onze tactiek daar aan aan te passen.

SV Capelle wist via Jimmy Moonen en Serhan Eyupoglu in de tweede helft nog twee maal te scoren, waarmee de stand op 0 – 8  kwam. De bekerwedstrijden zitten er voor ons weer op en kunnen ons nu opmaken voor de competitiestart thuis tegen Chaam, waarna we in de tweede week op bezoek kunnen bij Be Ready in de Hank.