Vacature jeugdtrainers

27 februari 2023 13:00

Met het oog op het nieuwe seizoen is onze technische commissie al druk bezig met het invullen van de kaderleden voor de jeugd. Bij twee teams zijn we voor komend seizoen op zoek naar:

• Trainer JO23 (training op dinsdag en donderdag van 19.30 – 21.00 uur)

• Trainer JO17 (trainingsdagen en tijden moeten nog in overleg worden vastgesteld)

Uiteraard kunnen deze functies ook door meerdere trainers worden ingevuld. Daarnaast is het wenselijk om ook op de wedstrijddag bij het team aanwezig te zijn.

Ben jij de gedreven, enthousiaste en kundige trainer die gek is van voetbal en de jeugd zoveel mogelijk plezier wil laten beleven, met daarnaast oog voor de ontwikkeling van de spelers? Dan hebben wij deze leuke vacatures voor je!

Heb je interesse? Neem dan contact op met Gerwin Honcoop of stuur een mail naar [email protected]