In Memoriam: Theo Kuijsters

25 december 2022 15:00

Afgelopen donderdag, 22 december, werden we opgeschrikt door het plotselinge overlijden van onze vrijwilliger Theo Kuijsters, hij werd 75 jaar.

Voetbalvereniging Raamsdonk liep als een rode draad door het leven van Theo. Uiteraard begon hij als voetballer bij onze vereniging. Na een kort uitstapje op latere leeftijd naar TSC kwam hij weer snel terug op het oude nest en speelde nog lange tijd bij de senioren.

Na zijn actieve voetballoopbaan werd Theo vrijwilliger bij onze vereniging. Hij werd eerst trainer van het damesteam en nam later de training van de lagere elftallen op de woensdagavond voor zijn rekening. Dat heeft hij liefst 15 jaar gedaan!

Ook hierna bleef Theo betrokken bij onze vereniging en zette zich actief in voor de onderhoudsploeg. Op maandag-, woensdag- en vrijdagochtend was Theo op Den Uilendonck aanwezig om de kleedlokalen schoon te maken, maar hij werd ook ingezet voor andere klusjes op en rond het veld.

Theo, namens v.v. Raamsdonk bedankt voor je inzet voor onze vereniging, we zullen je nog lang in onze herinnering bewaren. Rust zacht.

We wensen zijn vrouw Jeanne, Désiree & Johan, kleinkinderen, familie en vrienden heel veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.

Profielfoto.jpg
In Memoriam: Theo Kuijsters