Secretaris Ivo Kuijpers zwaait af

25 november 2022 13:15

Zoals eerder al was aangekondigd, zou onze secretaris Ivo Kuijpers zich bij de Algemene Ledenvergadering van 23 november jl. niet herkiesbaar stellen.

In oktober 2016 trad Ivo toe tot het bestuur en als secretaris vormde hij samen met de voorzitter en penningmeester het dagelijks bestuur.

Uiteraard werd er afgelopen woensdag stil gestaan bij zijn aftreden met lovende woorden van voorzitter Leon Hooijmaijers en een bosje bloemen.

We bedanken Ivo voor het goede werk wat hij in de afgelopen zes jaar voor onze vereniging heeft gedaan! Hij blijft wél actief voor v.v. Raamsdonk als trainer bij het team van zoon Lev en als speler van het 5e.

Het bestuur is dringend op zoek naar een nieuwe secretaris! Mocht je interesse hebben of meer informatie hierover willen ontvangen, laat het ons weten via [email protected]

Ivo_Kuijpers_zwaait_af.jpg

Voorzitter Leon Hooijmaijers (l) bedankt aftredend secretaris Ivo Kuijpers