Update bouwwerkzaamheden

25 oktober 2022 13:00

In de afgelopen periode zijn onze vrijwilligers onverminderd doorgegaan met de twee projecten op ons sportpark.

Project 1, de nieuwe aanbouw van de tribune, is inmiddels gerealiseerd en opgeleverd. De vrijwilligers van het onderhoudsteam hebben er ook meteen al invulling aangegeven. In de tribune is een tweede doorgang gemaakt en dit is keurig netjes afgewerkt met RVS zetwerk, gemaakt en geleverd door Wim Joosen, waarvoor dank!

Project 2, de nieuwe aanbouw bij de entree, vordert gestaag. In deze ruimte wordt een nieuwe koelcel geplaatst en een extra berging gerealiseerd. Inmiddels hebben de metselaars al flink wat meters gemaakt en staat de nieuwbouw bijna op hoogte. Voor het steigermateriaal mochten we een beroep doen op Aannemersbedrijf P. van Strien, waarvoor dank. Bij het maken van de fundering is overigens al rekening gehouden met een nieuwe entree, die mogelijk later in de planning wordt opgenomen. Als het metsel- en voegwerk klaar is, kan het dak er op en kan dit jaar nog de koelcel worden geplaatst.

Project_1.JPG

Project_2..JPG