Oorkonde voor 3 jubilarissen

12 september 2022 12:15

Voorafgaande aan de bekerwedstrijd tegen DIA werden drie jubilarissen door voorzitter Leon Hooijmaijers in het zonnetje gezet vanwege hun 60-jarig lidmaatschap.

Jan van den Berg, Johan Bouwens en Henk van Oort waren hiervoor te gast in de bestuurskamer en kregen uit handen van de voorzitter een mooie oorkonde. Deze drie mannen zijn ieder al liefst 60 jaar lid van onze vereniging en Jan en Johan zijn nog wekelijks op het sportpark aanwezig in hun rol als vrijwilliger van het onderhoudsteam. Henk heeft in het verleden vele functies bij onze vereniging vervuld en volgt de vereniging nog steeds met belangstelling.

Uiteraard feliciteren wij Jan, Johan en Henk met dit mooie jubileum!

V.l.n.r.: Johan Bouwens, Jan van den Berg en Henk van Oort