Mooi afscheid voor 3 sterkhouders

22 augustus 2022 11:45

Het is vrijdagavond 19 augustus 19.30 uur als scheidsrechter Sjon van Strien op zijn fluit blaast voor de aftrap.

Voorafgaande aan de wedstrijd overhandigde Daan van der Pluijm de spelersgroep en staf van het afgelopen seizoen een prachtige medaille. Hiermee toonde Daan zijn dankbaarheid dat hij met heel veel plezier terug kijkt op een voor hem prachtige carrière en bovenal de saamhorigheid die hij roemde op alle gebied. Daan sluit zijn voetballoopbaan af op zijn jeugdige leeftijd van 40 jaar en komend seizoen gaat Raamsdonk 3 gebruik maken van zijn kwaliteiten.

Voor de legendarische topscorer en het jarenlange aanvoerderschap in de persoon van Marvin Blom werd het ook een prachtige avond. Hij pikte, zoals met grote regelmaat het geval was, zijn doelpunt mee. Marvin zijn besluit om te stoppen op prestatie niveau hangt samen met zijn blessureleed. Komend seizoen sluit hij aan bij Raamsdonk 2, want helemaal stoppen wil hij nog even uitstellen.

Het werden ook de laatste stappen voor Habert Matte op Den Uilendonck, hij was één van de spelers die zijn trainer drie jaar geleden volgde. Habert is uiteindelijk wel de oogappel van het team geworden, iedereen mocht hem erg graag. Habert is inmiddels verhuisd naar Rotterdam en wellicht gaat hij zo nu en dan een wedstrijdje spelen bij zijn oud-teamgenoten van weleer.

Namens Habert, Marvin en Daan worden alle spelers bedankt voor deelname aan deze wedstrijd die onder het toeziend oog van de nodige supporters en familieleden een groot succes werd.

Toppers, nogmaals dank wat jullie voor de club hebben betekend, het gaat jullie goed! Nooit uit het oog maar vóór altijd in ons hart.

Ook een woord van dank aan organisator Lars van Strien, het arbitrale trio, kantinepersoneel en de onderhoudsploeg die vervroegd het veld wedstrijdklaar hebben gemaakt.

Namens de selectie van v.v. Raamsdonk
Louis Roovers

IMG_1024.jpg  IMG_1026.jpg