Geslaagd voetbalkamp jeugd v.v. Raamsdonk

20 juni 2022 21:45

Afgelopen weekend werd het traditionele voetbalkamp voor de jeugd van v.v. Raamsdonk gehouden. Deze keer lekker dichtbij huis, namelijk op ons eigen sportpark Den Uilendonck.

Op vrijdag werden de 140 deelnemers vanaf 17.30 uur welkom geheten en nadat iedereen zijn of haar plekje had gevonden in één van de zes legertenten kon het kamp van start gaan, dat deze dag in het teken stond van de bonte avond. Nadat het bedtijd was geworden voor de jongste pupillen, ging de rest nog even door met een potje lasergamen.

Op zaterdag was het weer vroeg dag en na een stevig ontbijt was het tijd voor de volgende reeks aan spelletjes. De organisatie had rekening gehouden met de hitte en voor welkome afkoeling gezorgd. Het werd een drukke dag met het spel Crazy 88, een zeskamp, een pubquiz, levend stratego en een speurtocht. Vanwege de warmte werd er tussendoor ook nog een bezoek aan het zwembad gebracht. De inwendige mens werd gevoed met een goede lunch en een heerlijke BBQ, maar ook kwam er een ijscokar langs.

Op zondag was de temperatuur behoorlijk gedaald en in de vroege ochtend had het ook even geregend, maar dat mocht de pret niet drukken. De laatste dag van het voetbalkamp werd wederom met een lekker ontbijt gestart en de jarige job, Monique v.d. Korput, werd in het zonnetje gezet. Terwijl een afsluitend voetbaltoernooi werd gehouden, begonnen enkele vrijwilligers al met het opruimen van de spullen. Als aandenken kregen alle deelnemers een unieke v.v. Raamsdonk badhanddoek.

Rond 12.00 uur kwam de frietkar van Cafetaria De Schaans het terrein opgereden en kregen alle deelnemers een frietje met een snack. Dit werd mogelijk gemaakt door de vrijwilligers van de onderhoudsploeg die de opbrengsten van het oud ijzer hiervoor beschikbaar stelden, waarvoor dank!

Om 13.30 uur werd het voetbalkamp afgesloten en mochten de ouders hun kroost komen ophalen. De vermoeidheid was van de gezichten van de deelnemers af te lezen, maar ze hadden genoten van wederom een fantastisch voetbalkamp.

Met dank aan de organisatie voor dit topweekend, het was weer prima geregeld!

Uiteraard bedanken we ook de sponsors die dit mooie voetbalkamp mede mogelijk hebben gemaakt, te weten: VLM Hydrocultuur, Robert's Groenten en Fruitspeciaalzaak en Brood- en Banketbakkerij Edwin Broeders. Ook dank aan MaxPrevent voor het beschikbaar stellen van blusmiddelen en een EHBO-koffer.

De unieke v.v. Raamsdonk badhanddoek werd geschonken door J.C. Verschuren Beheer, Sosijn Zorg op Maat, SRL Accountants en Belastingadviseurs, De Kersenhof en Niejel Holding en natuurlijk bedanken we ook deze sponsors voor het mooie gebaar.

Uiteraard was er een camera aanwezig, een fotoverslag volgt later!

DSCN0930.JPG  DSCN0931.JPG

DSCN0933.JPG  DSCN0935.JPG