Trainingspakken voor Raamsdonk 3

16 mei 2022 12:15

Afgelopen zondag was er een officieel fotomoment bij Raamsdonk 3. De spelers én begeleiding van dit team kregen namelijk nieuwe trainingspakken. Dit werd mogelijk gemaakt door Edwin Slegt namens zijn bedrijf Color Metaaldesign uit Waalwijk. Uiteraard werd dit mooie gebaar van Edwin, die zelf ook als speler in het 3e actief is, door zijn teamleden in dank aangenomen.

Raamsdonk 3 gaat na de 3-0 winst op Waspik 5 soeverein aan de leiding en kan komende zondag kampioen worden bij winst op TSC 4. Deze wedstrijd wordt in Oosterhout gespeeld en begint om 11.00 uur.

DSCN0671.JPG

DSCN0673.JPG