Kantinegroep in het nieuw

7 februari 2022 10:30

Onlangs is onze kantinegroep compleet in het nieuw gestoken. Deze groep bestaat uit 13 vrijwilligers die wekelijks klaar staat om iedereen in onze gezellige en mooie kantine te voorzien van eten, drinken én gastvrijheid.

Alle vrijwilligers kregen een gepersonaliseerde sweater, polo en sloof. Dat ziet er weer keurig netjes uit! 👏

DSCN0576.JPG

Op de foto:
Staand v.l.n.r.: Bart Blankers,  Remco van Seeters, Ronald Swijnenburg, Leon Hooijmaijers
Zittend v.l.n.r.: Edith Bouwens, Corrie Jonkmans, Linda Jonkmans, Rozina Vermeer, Kirsten van der Koog, Annie van der Put
Op de foto ontbreken Sanne de Bont, Monique van de Korput en Ad Krooswijk