v.v. Raamsdonk zwaait Joko uit

22 oktober 2021 11:15

Gisteren was het, nu het weer kan, club-avond bij v.v. Raamsdonk en deze werd meer dan goed bezocht. Deze gezellige avond kreeg ook een speciaal tintje mee, er werd nl. afscheid genomen van onze barkeeper Jo (Joko) Zijlmans, die afgelopen seizoen had aangegeven te stoppen met zijn werkzaamheden.

Samen met zijn vrouw Corry was hij in de kantine aanwezig en onze voorzitter Leon Hooijmaijers bedankte hem voor al het werk wat hij voor de club heeft gedaan. Uiteraard hoorde daar enkele leuke cadeaus bij die namens de leden werden gegeven. Het derde kwam nog met een extraatje in de vorm van een gesigneerd shirt.

Vijftien jaar lang was hij het vertrouwde gezicht achter de bar. Door weer en wind kwam hij met zijn brommerke uit de Gravenhof om op woensdag, donderdag en zondag iedereen te voorzien van een natje en een droogje. Jo was goed gezind en een graag geziene barman, die altijd klaar stond.

Joko bedankt en zoals je zelf al zei “Ge zijt nog nie van me af hoor!”

IMG_3124.jpeg  IMG_3126.jpeg

IMG_3127.jpeg  IMG_3129.jpeg