Raamsdonk JO10-1 kampioen

17 oktober 2021 17:45

Dit seizoen heeft de KNVB bij de jongste jeugd het zg. 4-fasen model geïntroduceerd. Het doel hiervan is tot meer gelijkwaardige competities te komen en de reisafstand te beperken.

In de eerste fase speelde Raamsdonk JO10 tegen Right’Oh, VCW, Madese Boys, RFC en SCO. Tot gisteren hadden zowel Raamsdonk als SCO alle wedstrijden gewonnen en moest de laatste wedstrijd tegen uitgerekend SCO de beslissing brengen. In Oosterhout was Raamsdonk met 9-5 te sterk en werd zo dus ongeslagen kampioen. Uiteraard moest dat worden gevierd met een rondje op de “platte kar” en een feestje op Den Uilendonck.

PROFICIAT!!!!!

aad5a4c1-1635-4313-bfe9-1b6d465e1984.JPG