v.v. Raamsdonk verwelkomt 400e lid

6 oktober 2021 9:30

.

In de zomerstop was er bij v.v. Raamsdonk een flinke aanwas van nieuwe leden. Er kwam een seniorenteam op de zondag bij, er konden enkele nieuwe jeugdteams bij de KNVB worden ingeschreven en ook werd er een VR30+ team geformeerd. Voor onze vereniging betekende deze groei dat het ledental de grens van 400 passeerde. Een geweldig mooi resultaat! Afgelopen maandag was voorzitter Leon Hooijmaijers bij de training van JO19-1 aanwezig om het 400e lid, Kurt Rutters, een leuke attentie te overhandigen. Proficiat Kurt!

Kurt_Rutters_400e_lid.JPG