In Memoriam: Patrick Marcelissen

24 augustus 2021 16:00

Afgelopen zondag bereikte ons het trieste bericht dat ons lid Patrick Marcelissen op veel te jonge leeftijd plotseling is overleden.

Patrick verdedigde ruim 10 jaar lang het doel van ons 1e elftal en ontpopte zich tot één van de betere keepers in de regio. Nadat hij had aangekondigd een stapje terug te doen, werd voor hem in augustus 2014 een afscheidswedstrijd georganiseerd tussen een gelegenheidsteam van spelers waar Patrick in al die jaren mee had gevoetbald en de toenmalige hoofdmacht. Hierna zette hij zijn voetballoopbaan voort bij het huidige 3e.

Het bleef echter niet alleen bij voetballen, ook op andere vlakken zette Patrick zich in voor de vereniging. Hij had zitting in de kascommissie en was enkele jaren keeperstrainer bij de jeugd. Ook nam hij plaats in de activiteitencommissie en was kartrekker bij de organisatie van diverse activiteiten. Zo was hij o.a. ook de bedenker van de gezellige themadagen.

Patrick, bedankt voor alles wat je voor onze vereniging hebt gedaan!

Wij wensen zijn vrouw Ilona, zijn kinderen Sam en Puck, zijn ouders Bep en René, familie en vrienden heel veel sterkte bij het verwerken van dit enorme verlies.

Patrick_Marcelissen.jpg

IMG_1127.JPG IMG_5610.JPG