In Memoriam: Jan Verschure

18 augustus 2021 11:45

Afgelopen week bereikte ons het droeve bericht dat oud-lid Jan Verschure op veel te jonge leeftijd van ons is heengegaan.

Dat Jan zou gaan voetballen, was eigenlijk vanzelfsprekend. Dat werd van thuis uit ook gestimuleerd, bovendien was vader Sjef op bestuurlijk niveau aan onze club verbonden. Jan doorliep alle jeugdelftallen en schopte het tot basisspeler van ons eerste, waar hij bekend stond als een kopsterke verdediger. Na zijn voetballoopbaan was hij bij de jeugd ook enkele jaren actief als trainer/leider.

Nadat Jan in het bedrijf van vader Sjef kwam te werken en dit later ook van hem overnam, bleef hij als hoofdsponsor betrokken bij onze vereniging.

In 2013 werd Jan op de avond voor de leden van verdiensten gehuldigd vanwege zijn 40-jarig lidmaatschap.

Wij wensen zijn vrouw Mijke, de kinderen Juul, Brent, Maut, Jan en Noor, Joke & Sjef, Marja, Gerard & Nies, Misha & Marco, familie en vrienden heel veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.

De familie neemt in besloten kring afscheid van Jan.

Jan_Verschure.jpg