Traktatie voor de jeugdleden

28 juni 2021 10:45

Op zaterdag 26 juni werden bij de jeugd de laatste wedstrijden van de RegioCup gespeeld en na afloop stond er voor de spelers en speelsters een lekkere traktatie klaar. Onze vrijwilligers van het onderhoudsteam verzamelen door het jaar heen oud ijzer in en wilden met de opbrengst hiervan onze jeugdleden trakteren in samenwerking met Cafetaria De Schaans.

Onze jeugdleden konden deze geste wel waarderen en uiteraard bedanken wij de vrijwilligers van het onderhoudsteam én Cafetaria De Schaans voor dit mooie gebaar!

DSCN0229.JPG DSCN0231.JPG

DSCN0233.JPG DSCN0234.JPG