Update nieuwe organisatiestructuur

21 juni 2021 16:15

Beste leden,

Tijdens de algemene ledenvergadering is gevraagd wat de status is van het traject waarin we als club kijken naar een nieuwe organisatiestructuur. Nu de verruimde corona-maatregelen wat meer ruimte bieden, werken we met frisse moed verder aan onze organisatiestructuur.

De eerste prioriteit ligt bij het organiseren van de organisatieschil 'Wedstrijdzaken', zodat we er klaar voor zijn om komend seizoen goed georganiseerd te beginnen. We kunnen hierover het volgende melden:

* Uitgangspunt is nog steeds om met al onze leden de taken in onze club samen op te pakken. Niet alles bij een paar mensen maar 'iedereen doet iets' is ons streven.

* We hebben een aantal leden en ouders bereid gevonden om een deel van de taken in te vullen die Martin de Jong voor de jeugd verzorgde.

* Gerwin Honcoop en Thomas van der Pluijm gaan aan de slag om te zorgen dat de enkele vacatures binnen het jeugdkader worden ingevuld.

* We gaan vanuit de jongste jeugdgroepen stap voor stap werken aan het betrekken van alle ouders. We willen uiteindelijk naar 'iedereen doet iets voor onze club'.

We gaan dit met de volgende stappen handen en voeten geven:

* Aan het begin van elk seizoen houden we op een trainingsavond een informatieavond voor ouders van nieuwe leden.

* We gaan ouders betrekken bij de trainingen en wedstrijden.

* We stellen een seizoens-informatiegids op.

* We blijven al onze seniorenteams ook komend seizoen weer vragen om allemaal een themadag te organiseren.

We gaan ervoor zorgen dat we het nieuwe seizoen weer goed voorbereid van start gaan.

Ook blijven we mensen benaderen om ook 'na corona' onze club bruisend te houden!

Met vriendelijke groet,

Bestuur v.v. Raamsdonk   Logo_Kleur_v.v._Raamsdonk.jpg