Regels KNVB Regio Cup

3 juni 2021 23:00

Aanstaand weekend mogen we weer, de KNVB Regio Cup gaat dan van start en onze jeugdleden kunnen weer wedstrijden gaan spelen. Daar zijn we uiteraard blij mee en hopelijk is dit het begin van weer een mooi voetbalseizoen 2021-2022.

Toch is alles nog niet normaal en daarom zijn er nog enkele regels waar we ons aan moeten houden, deze zijn:

- Géén publiek bij de wedstrijden, behalve begeleiding en bij uitwedstrijden chauffeurs.
- Volwassenen houden te allen tijde 1,5 meter afstand.
- Handen desinfecteren bij binnenkomst op het sportpark.
- De kleedkamers mogen gebruikt worden.

Verder gelden alle regels, die ook bij de wedstrijden in september van toepassing waren.

De club zal ook weer voor koffie en thee voor de begeleiding zorgen, het uitgiftepunt is bij het scheidsrechterlokaal.

Wij wensen iedereen veel voetbalplezier en hopelijk is dit een opmaat naar weer een mooi nieuw seizoen!
Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, laat het ons weten!

Namens het bestuur,
Leon Hooijmaijers