Kerstattentie voor leden v.v. Raamsdonk

24 december 2020 9:30

In de afgelopen dagen hebben alle leden van v.v. Raamsdonk namens het bestuur een mooie cadeaubon ter waarde van 10,-- ontvangen als leuke kerstattentie, maar ook om ze een hart onder de riem te steken in deze voor iedereen moeilijke periode.

Deze cadeaubon mag worden verzilverd bij de volgende deelnemende bedrijven:

• Smaakrijk (Raamsdonk) - Voor vlees en snijwaren, verse groenten en fruit
  • Cafetaria De Schaans (Raamsdonk) – Voor snacks en frites
  • Bakkerij Van der Westen (Raamsdonk en Raamsdonksveer) – Voor brood, gebak en taart
  • ’t Aardappelhutje - Fam. Oomen (Raamsdonk) Voor aardappelen, gele of rode uien en verse frites
  • Van Delft Sport (Dongen) – Voor alle sportartikelen (Vanwege de lockdown is de winkel tot en met 19 januari 2021 gesloten.)

Het bestuur van v.v. Raamsdonk wenst alle leden, vrijwilligers, begunstigers, supporters en sponsors fijne feestdagen en een voorspoedig én gezond 2021!