v.v. Raamsdonk ontvangt cheque van Rabo ClubSupport

12 november 2020 9:45

Onlangs is de Rabobank ClubSupport Campagne afgerond. Uiteraard deed ook onze vereniging weer mee aan dit mooie initiatief en op 10 november jl. kregen we van Rabobank Amerstreek een cheque met het mooie bedrag van 1.127,61.

In de Amerstreek deden maar liefst 368 verenigingen mee. Zij kregen in totaal ruim 25.000 stemmen en konden zo met elkaar een bedrag van 150.000,-- verdelen.

Met dank aan Rabobank Amerstreek en uiteraard ook dank aan alle leden die op onze vereniging hebben gestemd!

Speciaal voor v.v. Raamsdonk heeft Rabobank Amerstreek een persoonlijke video gemaakt. Bekijk deze via onderstaande oranje button.

Jouw_video.jpg