De eerste trainingsweek zit er op!

17 augustus 2020 9:30

De kop is eraf, de eerste oefenwedstrijd is gespeeld na een eerste trainingsweek.
Tegenstander DIOZ uit Zegge is inmiddels al 4 weken in training en heeft al wedstrijdritme in de benen. De tegenstander was dan ook een groot deel van de wedstrijd verder dan ons, met name op het conditionele vlak. Daarnaast misten we nog de nodige spelers door uiteenlopende redenen.
Neem niet weg dat het een nuttige oefenwedstrijd was.

Scoreverloop:
1-0, 1-1 Luuk Nieuwesteeg, na een assist van Luke de Bont (ruststand) 2, 3 & 4-1, 4-2 Lars van Strien, op aangeven van Yordi Vissers.

Op maandag volgt een uitlooptraining, op dinsdag en donderdag worden de reguliere trainingen afgewerkt, waarna de week wordt afgesloten met een gezellige BBQ.
Komende zondag staat de volgende krachtmeting op het programma uit tegen Waspik, aanvang 12.00 uur.