In Memoriam: Jan Kuijsters

9 juni 2020 11:45

Afgelopen week bereikte ons het droeve bericht dat ons lid Jan Kuijsters op 4 juni in de leeftijd van 83 jaar is overleden.

Jan was een graag geziene gast op ons sportpark, die altijd in was voor een gezellig praatje. Wekelijks was hij wel op Den Uilendonck te vinden. Op zaterdag was Jan present om het team van kleindochter Merel aan te moedigen en op zondag keek hij naar de wedstrijden van Raamsdonk 4, waar zoon Erik actief in is, maar ook de andere teams mochten op zijn steun rekenen. Uiteraard was ook de derde helft voor Jan belangrijk en graag dronk hij op zijn tijd een pilske in de kantine mee.

Vorige week zaterdag kreeg Jan namens de vereniging nog een mooie oorkonde voor zijn 60-jarig lidmaatschap.

Wij wensen Joost & Diana, Erik & Bianca, kleinkinderen, achterkleinkinderen, familie en vrienden heel veel sterkte.

d0e2c09a-9512-4e12-b6ab-a2429127d22a.JPG

In ons dorp hebben enkele mensen het initiatief genomen om Jan te eren in de vorm van een erehaag en onderstaande oproep is via social media verstuurd:

Wij willen Jan graag een eerbetoon geven.

Voorafgaande aan zijn afscheidsplechtigheid in onze H. Bavo kerk,

door middel van een erehaag met gepaste afstand voor de kerk en pastorie,

Pastoor Bruijnenstraat, Heemraadsingel, richting het Veer.

Heeft u ook die behoefte, sluit dan bij ons aan.

Aanstaande vrijdag 12 juni vanaf 10.00 uur. (De uitvaart is om 10.30 uur)

Om een erehaag te vormen voor Jan.

Ere wie ere toekomt en extra steun voor zijn gezin en familie!