Met de complimenten aan…… (deel 2)

28 mei 2020 10:45

Vorige week gaven we de complimenten aan onze vrijwilligers van de beregeningsploeg, maar uiteraard gebeurt er in deze stille periode nog veel meer op ons sportpark.

Wat te denken van het steeds terugkerend (klein) onderhoud! Vrijwilligers van onze klusploeg zijn op maandag, woensdag en vrijdag druk in de weer met allerlei klusjes. Van het schilderen van het buitenmeubilair tot aan het schoonhouden van het sportpark, maar ook kleine reparaties behoren tot het “takenpakket”. Vanwege de richtlijnen van het RIVM wordt er nu in kleine groepjes gewerkt met inachtneming van 1,5 meter afstand.

Met trots mag worden gezegd én geschreven: Ons sportpark ligt er piekfijn bij, met dank aan onze klussers! 👌💪

Front_website.jpg  Front.jpg

PHOTO-2020-05-27-21-55-37.jpg PHOTO-2020-05-27-21-55-38_2.jpg