Meidenteam zoekt enthousiaste voetbalsters!

24 april 2020 9:30

Het voetbal meidenteam (MO-17), meiden onder 17 jaar, van v.v. Raamsdonk is al lange tijd bij elkaar en vormt een gezellig en hecht clubje.
Door allerlei omstandigheden hebben wat meiden moeten afhaken, waardoor het team heel graag nieuwe speelsters kan gebruiken. Je bent van harte welkom om mee te komen trainen en te kijken of het iets voor jou is. Ook als je nooit gevoetbald hebt, is dat geen enkel probleem. De eerste paar weken hoef je daar helemaal niets voor te betalen. Het meidenteam wordt getraind door twee ervaren voetballers. De meiden zijn al meerdere keren kampioen geworden en stonden er dit seizoen weer goed voor. Ook is er een goede samenwerking met het damesteam dat op zondag voetbalt. Er zijn dus veel mogelijkheden voor de toekomst. Ook als je een keer niet kunt trainen is dat geen probleem natuurlijk.

Meidenvoetbal is enorm populair en al jaren de snelst groeiende sport in Nederland. Ook het Nederlands dameselftal is populairder dan ooit, spelen vaak voor volle stadions. Je merkt ook dat een meidenteam een heel positieve invloed heeft op de sfeer van een voetbalverening.

De MO-17 van v.v. Raamsdonk is vooral ook een gezellig team. Naast het voetbal worden er leuke dingen georganiseerd en gaan de meiden vaak samen met elkaar om. Zowel vanuit de club als de meiden zelf wordt er veel georganiseerd. Een barbecue, een frietje eten na de wedstrijd, een escaperoom doen, kijken bij een eredivisiewedstrijd;  de meiden zorgen ervoor dat het niet alleen bij voetbal blijft. Afgelopen jaar heeft het merendeel van het team meegedaan aan de Victoria Run en de Dollemansdagen, twee prachtige en heel gezellige  evenementen in Raamsdonk.

Op 1 april stond een hele mooie clinic gepland, dat helaas door de Coronavirus geen doorgang kon vinden. Tijdens de clinic zou er getraind worden met echte profspelers, dat is natuurlijk gaaf. Wellicht  dat deze speciale training later in het jaar nog een keer door kan gaan, zorg dat je daar bij bent, neem je vriendin gerust mee. Je hoeft dus echt niet te twijfelen, kom gewoon lekker kijken of het iets is voor je en voel geen enkele verplichting.

Voetballen bij de MO-17 van v.v. Raamsdonk is een heel leuke vrijetijdsbesteding! Twijfel niet langer en sluit lekker aan. Je zult je gauw thuis voelen bij deze gezellige meiden.

Foto_3.jpg