Opbrengst nestkastjes naar voetbalkamp

23 april 2020 11:30

In januari van dit jaar gingen leden van ons onderhoudsteam aan de slag om enkele nestkastjes te maken voor in de bomen op ons sportpark. Dit initiatief kreeg echter, mede door de positieve reacties, al snel navolging en besloten werd om een actie voor het voetbalkamp van de jeugd op te zetten. De nestkastjes werden voor 5,00 per stuk aangeboden en de opbrengst zou geheel ten goede komen aan het voetbalkamp.

Dat er zo’n run op deze kekke nestkastjes in de kleuren blauw, groen en bruin zou ontstaan, overtrof ieders verwachting. In totaal werden er liefst 90 nestkastjes besteld! Dat betekende “overuren draaien” voor onze vrijwilligers, maar uiteraard deden ze dat graag.

Inmiddels hangen her en der deze unieke nestkastjes en dat zorgt voor een kleurrijk gezicht, bovendien geeft het de vogeltjes een beschermde plek om hun jongen groot te brengen. De opbrengst van 450,-- wordt op de rekening van het voetbalkamp gestort, waarmee de commissie weer leuke dingen voor onze jeugdleden kan doen.

Natuurlijk bedanken wij alle kopers voor hun steun, maar ook onze vrijwilligers die de nestkastjes in elkaar hebben gezet.