Steun onze club via OnzeClubwinkel

11 november 2022 9:15

Beste leden,

Het zijn voor iedereen bijzondere tijden, ook voor onze club. Daarom kunnen we iedere vorm van steun goed gebruiken. Samen staan we namelijk sterk!

Daarom vragen wij graag je aandacht voor het volgende:

Jij kunt onze club sponsoren door middel van je internetaankopen, zonder dat het je ook maar iets kost! Onze vereniging is namelijk aangesloten bij OnzeClubwinkel.

Het principe is simpel: Je doet je online aankopen bij één van de 300 aangesloten webshops (waaronder Bol.com, Coolblue, de Bijenkorf en Media Markt) zoals je dat normaal gesproken doet, met als enig verschil: een percentage van het aankoopbedrag gaat naar onze vereniging.

Zo doe je dat:
1. Ga naar www.onzeclubwinkel.nl
2. Selecteer onze club
3. Vind vervolgens je webshop via de zoekbalk of categorieën en klik erop. Je wordt doorgelinkt naar de webshop.
4. Je doet je aankoop of boeking bij de webshop zoals je gewend bent.
5. Zodra er een aankoop of boeking is afgerond gaat er een percentage van het aankoopbedrag naar onze club.

En het mooie is: het kost jou niks extra!

We willen je dus vragen om de volgende keer dat je iets online gaat kopen even aan onze club te denken en eerst naar www.onzeclubwinkel.nl te gaan.

Alvast bedankt voor je steun!