Bericht bestuur v.v. Raamsdonk

7 april 2020 22:45

.

Beste leden van v.v. Raamsdonk,

Wat een seizoen maken we allemaal mee? Op de eerste plaats hoop ik natuurlijk dat iedereen, zowel onze leden maar ook familie en vrienden, gezond is en dat ook blijft. Het blijft daarom ook belangrijk om de richtlijnen van de overheid op te volgen: blijf thuis, houd 1,5 meter afstand en hoest in de binnenkant van je elleboog.

Iedereen heeft natuurlijk begrepen dat, door alle maatregelen rondom het COVID-19 virus, alle amateurcompetities zijn afgelast en dat het seizoen voor ons voorbij is. Hoe jammer dit ook is, gezondheid gaat voor alles en dus was het een begrijpelijke en terechte maatregel die door de KNVB is genomen. Jammer natuurlijk voor teams die op kampioenskoers lagen, misschien leuk voor teams die op degradatie afstevenden, maar we zullen het ermee moeten doen. Ook het sportpark is al een tijdje gesloten, ook voor onze jeugd die daar normaal een balletje kan trappen maar door de maatregelen kan dit even niet meer.

Het bestuur heeft inmiddels stappen gezet om onze velden wel, zo snel als mogelijk, op orde te krijgen voor het nieuwe seizoen. Een dezer dagen zullen dan ook de natuurgrasvelden ingezaaid worden zodat we bij het begin van de nieuwe competitie weer mooie strakke velden hebben. Ook onze onderhoudsploeg draagt daar zijn steentje aan bij.

Verder zijn voorlopig alle activiteiten uitgesteld. Zo zal de avond voor de leden van verdiensten, de huldiging van jubilarissen alsmede de viering van ons 80-jarig bestaan op een later moment plaatsvinden. Wij vragen uw begrip hiervoor en we zullen u hier, zodra er nieuws is, over informeren.

Tot slot, het is een lastige tijd voor ons allemaal en we weten niet hoe lang dit allemaal gaat duren. We hopen dat jullie, samen met ons, hier positief in blijven en dat we bij (hopelijk) de aanvang van het nieuwe seizoen jullie allemaal weer zien, zowel op als langs de velden. Een club wordt gemaakt door zijn leden en zonder deze leden is er geen v.v. Raamsdonk.

Mochten er nog vragen zijn, laat dit vooral weten.

Blijf gezond en hopelijk tot de start van het nieuwe seizoen 2020 – 2021!

Namens het bestuur van v.v. Raamsdonk
Leon Hooijmaijers, voorzitter