Willem Broeders stopt als TC

2 maart 2020 14:00

Onlangs heeft onze Technisch Coördinator Willem Broeders bij het bestuur aangegeven te stoppen met zijn werkzaamheden. Er is een verschil in inzicht ontstaan met betrekking tot het te voeren beleid. Uiteraard betreuren wij dit, maar respecteren zijn keuze.

Willem was lange tijd in diverse functies actief voor onze club. Na 18 jaar keeper te zijn geweest bij het 1e elftal heeft hij daarna de keepers van de selectie getraind. Vervolgens heeft het bestuur hem benaderd om de technische voetbalzaken op zich te nemen en dit heeft hij de afgelopen 5 jaar met veel plezier gedaan, waarvoor wij hem natuurlijk bedanken.

Willem blijft de club zéker volgen en wenst de selectie alle succes toe in de 4e klasse.

Bestuur v.v. Raamsdonk