Nieuwe ballenvanger geplaatst

18 januari 2020 15:45

Nieuwe ballenvanger tussen B-veld en kunstgrasveld

Afgelopen jaar kreeg onze vereniging na een tip van ons lid Barry Boons de mogelijkheid om gratis 65 meter ballenvanger over te nemen. Deze ballenvanger was overbodig geworden bij een renovatie van een sportpark in Dordrecht en Raamsdonker William van der Pluijm, als uitvoerder werkzaam bij de firma Krinkels, vroeg aan Barry of het iets voor onze vereniging was. Na overleg met bestuur en onderhoudscommissie werd deze mooie kans aangegrepen om de ballenvanger tussen het B-veld en kunstgrasveld te vervangen en over de volle breedte te vernieuwen. De ballenvanger werd in delen naar Raamsdonk getransporteerd en een planning voor het plaatsen werd gemaakt. Dit moest in de winterstop gaan gebeuren en vanmorgen begonnen de vrijwilligers Barry Boons, Luut Zomers, John Verduijn, Patrick Honcoop, Rien van der Put en John van Strien aan deze klus. Het was een behoorlijk werk, maar nadat alles goed was uitgezet en de palen waren geboord, konden de 25 staanders de grond in. Nadat de verbindingsstukken waren geplaatst, kon tenslotte het net worden gespannen en is onze vereniging een mooie en functionele ballenvanger rijker. Knap werk geleverd, mannen!!!

Met dank aan:
- Tipgever Barry Boons
- Krinkels uit Breda voor het beschikbaar stellen van de ballenvanger
- Jochem de Bont Loon- en Grondverzetbedrijf  en John van Strien Grondverzetbedrijf voor het beschikbaar stellen van materieel
- De vrijwilligers Barry, Luut, John, Patrick, Rien en John voor het plaatsen van deze ballenvanger