Steun v.v. Raamsdonk via OnzeClubwinkel

11 december 2019 11:15

Wij doen mee met OnzeClubwinkel, de leukste manier om onze club te sponsoren!

Wil jij jezelf en onze club sponsoren, meld je dan aan op OnzeClubwinkel.nl

Lees hieronder de uitleg:

OnzeClubwinkel zorgt ervoor dat jij als lid, door middel van internetaankopen, jouw club kunt sponsoren. Het kost je helemaal niets extra. Sterker nog, je krijgt zelf ook een extra korting op je aankopen.

Een super leuke manier dus om onze club te steunen en er zelf ook voordeel uit halen!

Zo werkt het!
Je schrijft je snel en eenvoudig in via deze link en selecteert bij je inschrijving onze vereniging. (VV Raamsdonk)
Vervolgens doe jij voortaan je internetaankopen zoals je gewend bent, maar dan met één klik extra via OnzeClubwinkel. Je selecteert simpelweg de webshop naar keuze en je wordt automatisch doorgelinkt.
Iedere aangesloten webshop biedt een bepaalde commissie per aankoop. Wanneer je iets aanschaft, gaat een deel van de commissie naar de vereniging en het overige deel van de commissie ontvang je zelf op jouw bankrekening.

Ga naar www.onzeclubwinkel.nl en meld je aan.

Alvast bedankt voor jouw bijdrage aan onze clubkas en vertel het vooral door!

Stap voor stap:

1. Inschrijven als deelnemer

• –  Ga naar www.onzeclubwinkel.nl
  • –  Klik op “aanmelden” (rechts bovenin de pagina)
  • –  Kies of zoek onze vereniging uit de lijst (v.v. Raamsdonk)
  • –  Vul je voornaam, achternaam, e-mailadres in en bedenk meteen een wachtwoord
  • –  Klik op “Registreren”
  • –  Vanaf deze inschrijving ben jij voor je internetaankopen gekoppeld aan onze vereniging en kun je heel simpel sponsoren

2. Je kunt nu inloggen

• –  Ga naar “Inloggen”
  • –  Vul je e-mailadres en wachtwoord in en log in

3. Sponsor je club