Statement tegen racisme

6 december 2019 9:00

- Voetbal speelt een belangrijke rol in onze samenleving.
- Het is laagdrempelig en iedereen kan in zijn/haar nabijheid voetballen.
- De voetbalsport is een afspiegeling van de maatschappij.
- Voetbalclubs hebben een sociaal-maatschappelijke functie en verantwoordelijkheid.

Het bestuur van VV Raamsdonk hecht er waarde aan dat normen en waarden worden gerespecteerd en heeft deze week banners op het A- en B-veld laten plaatsen met de tekst “Bij VV Raamsdonk is iedereen welkom en wij zijn tegen iedere vorm van racisme”.

Wij willen een omgeving bieden waar iedereen, leden, tegenstanders, toeschouwers en andere bezoekers, zich veilig voelen. Daarvoor zijn wij met zijn allen verantwoordelijk!

Bestuur v.v. Raamsdonk