Steun team “Daar vergeet je alles!” voor Villa Pardoes

4 december 2019 9:45

Villa Pardoes is onvergetelijk!

Sprookjesachtig vakantieverblijf, spierpijn van het lachen, vrienden voor het leven, even geen gedokter, een weekje onbekommerd genieten, tranen van geluk …. Villa Pardoes is heel veel. Vier woorden vatten alles treffend samen: daar vergeet je álles!

Villa Pardoes biedt écht een onvergetelijke vakantie. Voor gezinnen met een ziek kind van 4 tot en met 12 jaar. Voor kinderen die dolgraag een tijdje aan iets anders willen denken dan hun ziekte. Voor broertjes, zusjes, ouders, opa’s en oma’s die dromen van een onbezorgde week samen. Even alles vergeten.

Op zaterdag 14 december wordt Kaatsheuvel voor één dag omgetoverd tot bruisend winterfestijn waarbij sportiviteit en fun voorop staan. Wandelend, rennend, alleen of met je vrienden of collega's, met maar één doel: zoveel mogelijk geld ophalen voor Villa Pardoes! Tijdens deze run langs de Efteling, loop je zelfs door Villa Pardoes waar je aangemoedigd zult worden door de gastgezinnen en vrijwilligers. De start-en finishlocatie is op het sfeervolle Anton Pieckplein in het centrum van Kaatsheuvel.

Het fantastische werk van Villa Pardoes is ook de reden van Brian v.d. Pluijm om samen met zijn team “Daar vergeet je alles!” aan de WinterRun mee te doen en ook v.v. Raamsdonk wil daar graag een steentje aan bij dragen. Komende zondag wordt er bij de clash tussen Raamsdonk en RFC een loterij gehouden en de opbrengst komt geheel ten goede aan Villa Pardoes. Mocht je zondag niet in de gelegenheid zijn om de wedstrijd te bezoeken, maar wil je toch een donatie doen, dan kan dat via één van onderstaande links.

Team "Daar vergeet je alles!" KidsWinterRun

of

Team "Daar vergeet je alles!" WinterRun

Naast Brian, die de 10 km loopt, doen Edith en Tim mee aan de 6 km- loop en hebben Laura en Angela zich ingeschreven voor de KidsRun.

Uiteraard wensen wij het team “Daar vergeet je alles!” alle succes toe, dat ze mogen slagen in het bereiken van hun doel!