v.v. Raamsdonk kiest nieuwe voorzitter

23 november 2019 12:30

Op de Algemene Ledenvergadering van woensdag 20 november stond bij de toelichting op het agendapunt “Bestuursverkiezing” dat voorzitter Jan van Oort aftredend en niet herkiesbaar was.

Jan heeft, voordat hij op 30 oktober 2013 de voorzittershamer overnam van Benno Gruijters, diverse functies binnen de vereniging bekleed. Zo was hij naast sponsor ook lid van de activiteitencommissie en had hij zitting in het comité 75 jaar v.v. Raamsdonk. Jan blijft wél actief voor de vereniging en is nu o.a. betrokken bij het onderhoud aan onze accommodatie.

Vanuit het bestuur werd Leon Hooijmaijers voorgedragen om de vacante functie van voorzitter op zich te nemen.  Deze voordracht werd door de ledenvergadering unaniem gesteund. Leon is geen onbekende binnen de vereniging.  Zo was hij eerder al actief als lid van de sponsorcommissie, was leider bij de jeugd en is sinds lange tijd leider van het vrouwenteam. Daarnaast is hij ook verslaggever bij de SLOG.

Het bestuur bedankt Jan voor zijn inzet en wenst Leon uiteraard veel succes toe in zijn nieuwe functie!

Jan van Oort (l) overhandigt de voorzittershamer aan Leon Hooijmaijers