In Memoriam: Albert Jonkmans

23 oktober 2019 22:30

Afgelopen week bereikte ons het droeve bericht dat ons lid Albert Jonkmans op 19 oktober in de leeftijd van 70 jaar is overleden.

Albert was een betrokken lid van onze vereniging en was regelmatig op ons sportpark aanwezig. Met name het vrouwenteam, waarin zijn dochter Linda jarenlang speelde, kon op zijn aanwezigheid rekenen en als een trouwe supporter stond hij iedere zondagochtend samen met zijn echtgenote Corrie langs de lijn. Maar ook de wedstrijden van kleinkind Jelle hadden zijn belangstelling.

Als vrijwilliger heeft Albert diverse functies binnen onze vereniging vervuld. Hij nam voor de maximale periode van drie jaar zitting in de kascommissie, was tot juni 2007 leider van ons eerste elftal en leverde met dit team in 2005 een mooie prestatie door kampioen te worden van de 4e klasse. Hierna bleef hij actief als wedstrijd coördinator, eerst bij zowel het 1e als bij het vrouwenteam, later alleen bij het laatst genoemde team.

Wij wensen zijn vrouw Corrie, Linda, Ingrid & Tim, kleinkinderen Jelle en Saar, familie en vrienden heel veel sterkte.