In Memoriam: Toon van Drunen

30 september 2019 13:45

Afgelopen week bereikte ons het droeve bericht dat ons lid Toon van Drunen op 24 september in de leeftijd van 87 jaar is overleden.

Toon was een trouwe bezoeker aan ons sportpark. Ieder weekend kwam je hem wel tegen bij wedstrijden op Den Uilendonck en alle teams hadden zijn interesse. Ook ons vlaggenschip kon rekenen op zijn steun, zowel de thuis- als uitwedstrijden werden trouw bezocht. Samen met Cor en Piet van Strien trokken Toon en zijn vrouw Jo er elke zondagmiddag op uit om onze jongens te steunen.

Toon volgde uiteraard ook het betaald voetbal, waarbij Feyenoord zijn duidelijke voorkeur had. Hij hield de uitslagen goed bij en als hij je tegenkwam volgde steevast de opmerking “gecondoleerd hè” als jouw favoriete club had verloren.

In juni van dit jaar mochten Toon en Jo nog hun 60-jarig huwelijk vieren.

Wij wensen zijn vrouw Jo, Peter & Hennie, John & Natasja, Eric & Desiré, kleinkinderen, familie en vrienden heel veel sterkte.