Steun onze club via Rabo ClubSupport

10 september 2019 11:00

Ook dit jaar is Rabobank Amerstreek actief bezig om clubs financieel te ondersteunen, vanaf nu onder de naam Rabo ClubSupport.
Zoals ieder jaar kun je stemmen op je favoriete vereniging en zo geld inzamelen voor jouw club.

Heb je wel een rekening bij de Rabobank, maar ben je nog geen lid, dan kun je met de volgende link gratis lid worden: www.rabobank.nl/particulieren/leden/lid-worden

Leden vanaf 12 jaar mogen stemmen. Elk lid mag 5 stemmen uitbrengen op de deelnemende verenigingen en stichtingen, waarvan er maximaal 2 op dezelfde vereniging of stichting mogen worden uitgebracht.

Vervolgens kun je tussen 27 september en 11 oktober je stem uitbrengen op onze vereniging.
Mogen wij op jouw steun rekenen?

Rabobank Amerstreek verstuurt binnenkort de stemkaarten naar haar leden.