v.v. Raamsdonk en de Victoria Run een goed stel

30 augustus 2019 10:45

Ook dit jaar kunnen wij met zijn allen terugkijken op een zeer geslaagde Victoria Run. Het is mooi om te zien dat twee verschillende verenigingen op zo’n prettige manier met elkaar samenwerken. Als je bedenkt dat dit pas de 2e editie was, dan is het eigenlijk onvoorstelbaar wat wij met zijn allen bereikt hebben.

Toen wij in 2018 v.v. Raamsdonk benaderden of wij gebruik mochten maken van jullie faciliteiten werd er direct positief gereageerd. Ondanks alle onduidelijkheid wat wij precies van plan waren, kregen we vanaf de start alle vertrouwen en medewerking vanuit de club. Dat heeft ons als organisatie enorm geholpen. Wij beseffen namelijk maar al te goed, dat er nogal het een en ander bij komt kijken. Het is niet alleen de zaterdag dat wij te gast zijn, maar het gaat om een veel langere periode. Inclusief het opbouwen en afbreken rennen wij ruim een maand het terrein van v.v. Raamsdonk op en af. Er valt zelden een onvertogen woord, sterker nog, er is altijd iemand die vraagt of we nog hulp nodig hebben.

En wie zijn dan die “iemanden” die hun hulp aanbieden? Dat zijn er een hele hoop kunnen wij je vertellen. Maar een speciaal woord van dank gaat wel uit naar DE ONDERHOUDSPLOEG, HET KANTINEPERSONEEL en HET BESTUUR. Iedereen harstikke bedankt voor jullie inzet en steun, het was weer top geregeld!

Wil je nog even nagenieten, check dan de aftermovie op www.victoriarun.nl.

Organisatie De Victoria Run