Update renovatie clubgebouw

31 juli 2019 10:30

In de zomerstop is er op Den Uilendonck onder aanvoering van Bouwbedrijf Weterings flink doorgewerkt. Het clubgebouw heeft inmiddels een complete renovatie ondergaan. Na het nodige sloopwerk zijn de plafonds in de kleedlokalen vernieuwd en is er een detectie verlichtingssysteem gemonteerd.

In het sanitaire gedeelte zijn nieuwe leidingen voor het legionella beheersysteem aangebracht en zijn alle douchekoppen vervangen door waterbesparende exemplaren. UDO Dakbedekkingen heeft een nieuwe dakbedekking mét isolatie aangebracht en Van der Pluijm heeft de riolering vernieuwd. Schildersbedrijf Van Seeters heeft alle ramen vervangen door geïsoleerd glas en is momenteel bezig met het schilderwerk in de kleedkamers en rondom het gebouw. Alles loopt volgens planning en in week 33 volgt de oplevering, mooi op tijd dus voor de eerste grote activiteit, de Victoria Run, welke op zaterdag 24 augustus wordt gehouden en inmiddels een deelnemersveld kent van liefst 800 lopers!

Maar niet alleen aan het clubgebouw is er volop activiteit, ook onze vrijwilligers van de onderhoudsploeg zijn druk in de weer om het sportpark tip top in orde te brengen. Dagelijks worden de velden besproeid en het resultaat mag er zijn. Ondanks de droogte van de afgelopen periode liggen er onze velden keurig bij en kan de selectie op 13 augustus aan de slag op een mooie groene grasmat.