Bijeenkomst en kennismaking selectie

16 juni 2019 22:45

Afgelopen week maakte de selectie van v.v. Raamsdonk kennis met de nieuwe hoofdtrainer en zijn staf. Zoals bekend, staat Louis Roovers komend seizoen aan het roer bij onze vereniging.

De bijeenkomst werd geopend door voorzitter Jan van Oort, gevolgd door technisch adviseur Willem Broeders. Hierna nam Louis Roovers het woord en na een korte introductie ging het al snel over voetbalinhoudelijke zaken.

Tevens werden de nieuwe spelers welkom geheten én voorgesteld. De volgende spelers maken de overstap naar onze vereniging: Niek v.d. Broek (RFC ZO), Mike de Man (SCO), Habert Matte (RFC ZA), Yordi Vissers (RFC ZA) en Frank van Wijk (RFC ZA)

Ook Kees Schellekens keert na een mooie periode bij Achilles Veen terug op het oude nest, al staat hij vanwege een vervelende blessure helaas een lange tijd “buitenspel”.

De staf van de selectie bestaat komend seizoen uit de volgende personen:

Louis Roovers: Hoofdtrainer
Joep Leijten: Ass. trainer 1e