Renovatie clubgebouw

2 mei 2019 21:45

Na een periode van voorbereiding en besluitvorming gaan we starten met de renovatie van ons sportcomplex. Bouwbedrijf Weterings uit Raamsdonksveer heeft bij de door de gemeente Geertruidenberg uitgeschreven aanbesteding het werk gegund gekregen.

De werkzaamheden starten in juni en oplevering vindt plaats vóór de start van het nieuwe voetbalseizoen 2019/2020.

De werkzaamheden hebben voornamelijk betrekking op de sport gerelateerde onderdelen van ons clubgebouw. (kleedruimtes, berging materialen en scheidsrechterlokalen) De overige bouw onderdelen lopen mee in deze verbouwing en zijn puur gericht op onderhoud. De eerst genoemde werkzaamheden zijn voor rekening van de gemeente, het overige zal door de club zelf worden bekostigd.

De werkzaamheden, wat betreft het gemeentelijke deel, zijn in grote lijnen:

• Het aanbrengen van een legionella beheersingssysteem op de douche-voorziening met alle benodigde technische aanpassingen, zoals bijplaatsen extra warmwatertappunten en nieuwe douchekoppen met druksystemen.
  • Het vervangen van de bestaande verlichting door LED-verlichting op bewegingsmelders, de bestaande lichtkoepels komen te vervallen.
  • Het vervangen van de bestaande niet-geïsoleerde dakbedekking door een geïsoleerde dakbedekking.
  • Het vervangen van de bestaande buitenriolering.
  • Het schilderen van de bestaande houten onderdelen en de overstekken.
  • Het vervangen van de enkele beglazing door isolerende beglazing inclusief toepassing van ventilatieroosters.
  • Het herstellen van beschadigingen aan bestaand metselwerk.
  • Het herstellen van beschadigingen aan bestaand tegelwerk.
  • Het repareren /vervangen van bestaande kozijnen/ramen en deuren.
  • Het na-isoleren van de bestaande spouwmuren.

Namens v.v. Raamsdonk wensen wij Bouwbedrijf Weterings veel succes met de uitvoering van deze werkzaamheden.