Terugblik bezoek Sinterklaas

2 december 2018 22:00

Op vrijdagavond 30 november heeft Sinterklaas en zijn Pieten een bezoek gebracht aan de jeugdleden van v.v. Raamsdonk. Zoals we gewend zijn, werd dit een heel geslaagde avond.

Bijna 30 pupillen waren aanwezig op deze avond. Sommigen hadden ook hun broertje of zusje meegenomen. De kantine was heel sfeervol ingericht zodat iedereen echt zin kreeg in een gezellige avond. Toen de kinderen allemaal binnen waren, moesten ze nog wel even wachten op Sinterklaas. Om de tijd een beetje te doden, konden de jonge voetballers een mooie kleurplaat inkleuren voor de Sint.

De Sint had deze avond maar liefst vijf Pieten meegenomen. Bij binnenkomst werd er volop snoepgoed gestrooid. Sinterklaas had bijna voor iedereen een persoonlijk praatje. Op deze avond werden ook leuke sportieve spellen gespeeld. Toen alle spellen waren afgelopen, moesten de jeugdleden nog even wachten op hun cadeau. Er was even paniek, toen het er even op leek, dat alle cadeaus kwijt waren geraakt. Gelukkig was er een oplettende Piet die de grote doos op tijd terug had gevonden. De jonge voetballers kregen allemaal een mooie v.v. Raamsdonk drinkbeker als cadeau. De gezellige avond werd afgesloten met muziek en een lange polonaise. De club en de kinderen (én hun ouders) kijken terug op een geslaagde en heel gezellige avond.