Inloopshirts voor vrouwenteam

26 november 2018 11:15

Afgelopen zondag kregen de speelsters van het vrouwenteam van onze vereniging voorafgaande aan de wedstrijd tegen RCD nieuwe inloopshirts. Deze werden door Brian van Gool namens café De Schipper uit Raamsdonk aangeboden.

In december 2017 opende café De Schipper na een grondige verbouwing haar deuren en wordt nu gerund door uitbater Brian van Gool. Het café heeft inmiddels naam gekregen in Raamsdonk, maar ook in de omliggende plaatsen en elk weekend is er wel iets te doen. Volg de activiteiten van De Schipper op Facebook.

Uiteraard bedanken we Brian voor dit mooie gebaar!