Aanspreekpunt voor onze vrijwilligers

15 november 2018 11:00

Blijf niet met je probleem of ergernis lopen!
v.v. Raamsdonk heeft een betrokken club vrijwilligers die graag een steentje bijdraagt aan het draaiende houden van de club. Er zijn helaas ook vrijwilligers die afhaken omdat zij tegen zaken aanlopen die zij niet kunnen oplossen en die voor hen het plezier in taken wegnemen. Dit is eeuwig zonde. Tijdens onze ledenvergadering op 25 oktober is uitgebreid stilgestaan bij onze vrijwilligers.

Aanspreekpunt voor onze vrijwilligers

Op het moment dat er een knelpunt ervaren wordt door een vrijwilliger willen wij dit graag weten! Ook willen wij graag dat er voor onze vrijwilligers altijd een aanspreekpunt is voor het geval ze ergens tegenaan lopen. Vandaar dat wij jullie oproepen om, indien je ergens tegenaan loopt binnen het voltooien van je taak, bij Thomas van der Pluijm of Janneke van Oort een dergelijk ‘probleem’ aan te geven. Zij koppelen dit terug naar het bestuur en de club zal vervolgens gaan kijken welke actie mogelijk is om dit op te lossen, indien gewenst samen met de vrijwilliger.

Het liefst horen Janneke en Thomas klachten, opmerkingen, ideeën en overige zaken persoonlijk aan. Ook gaan zij zelf in gesprek met vrijwilligers. Maar aangezien zij niet altijd aanwezig zijn op de club en soms de mogelijkheid zich niet voordoet om hen persoonlijk aan te spreken, zijn zij ook via de mail bereikbaar voor iedereen via: [email protected]

Janneke en Thomas hebben samen een brief geschreven voor al onze vrijwilligers. De hele brief is hier te lezen.

Wij hopen met dit initiatief een mooie aanzet tot het verbeteren van ons vrijwilligersbeleid te realiseren en hopen op jullie medewerking. We horen graag van jullie!

v.v. Raamsdonk

Thomas van der Pluijm