In Memoriam: Wim van Keulen

29 oktober 2018 10:00

Deze week bereikte ons het droeve nieuws dat op vrijdag 26 oktober Wim van Keulen in de leeftijd van 68 jaar plotseling is overleden.

Wim was al geruime tijd lid van onze vereniging en tot enkele jaren geleden een vaste supporter van ons eerste elftal. Wim was ook vaak van de partij bij de avond voor de leden van verdienste, dan nam hij trouw de bardienst voor zijn rekening.

Wij wensen zijn vrouw Thea, de kinderen en kleinkinderen, familie en vrienden heel veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.

Klik hier voor de rouwkaart