Clubscheidsrechters en assistenten in het nieuw

14 oktober 2018 19:30

Omdat het de Week van de Scheidsrechter was, zette v.v. Raamsdonk op zondag 14 oktober alle scheidsrechters én assistent-scheidsrechters van de vereniging in het zonnetje. Als bedankje werden deze vrijwilligers compleet in het nieuw gestoken.

In de Week van de Scheidsrechter staat de rol van de scheidsrechter en assistent-scheidsrechter centraal. Sportbonden en sportverenigingen bedanken in die periode deze officials, die zich belangeloos inzetten voor de sport.

Vlnr: Bart Blankers, Leon Hooijmaijers, Sjon van Strien, Tonny de Bont, Jos de Bont. Op de foto ontbreken Rick Mombers, Robert Blankers, Peter de Groot en Gerwin Honcoop