Afscheid staf Raamsdonk 1

29 mei 2018 9:00

Afgelopen zondag werd na afloop van de wedstrijd tegen Be Ready uitgebreid stil gestaan bij het vertrek van enkele stafleden. Na drie jaar komt er een einde aan het succesvolle tijdperk met hoofdtrainer Ricardo Aguado, hij gaat volgend seizoen aan de slag bij TGG in Den Bosch, en assistent-trainer Eli van Dongen. Dit duo bracht Raamsdonk in het eerste jaar via de nacompetitie van de vijfde naar de vierde klasse. Vorig seizoen wist Raamsdonk op eigen kracht handhaving te bewerkstelligen en dat lukte ook dit seizoen weer, waarmee ze een knappe prestatie hebben neergezet. Ook werd afscheid genomen van verzorger Tiny Pauwels die in zijn lange loopbaan in twee verschillende periodes voor v.v. Raamsdonk actief was en met zijn kundigheid voor de fitheid van de spelers zorg droeg.