Raamsdonk JO8-2 en JO13-1 kampioen!

28 mei 2018 9:15

Afgelopen zaterdag was het feest bij v.v. Raamsdonk voor JO8-2 en JO13-1. Beide teams werden namelijk kampioen van de voorjaarscompetitie. JO8-2 wist alle wedstrijden te winnen. Dat gold ook voor JO13-1, alle 11 wedstrijden werden in winst omgezet en dat met een doelsaldo van 70 voor en slechts 16 tegen! Uiteraard volgde volgens traditie een rondrit voor de kampioenen door het dorp.

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!

Raamsdonk JO8-2 kampioen
Na de eerste 10 wedstrijden te hebben gewonnen en de meeste met ruime cijfers stond de laatste wedstrijd tegen DIA op het menu.

Een tegenstander die al vele wedstrijden had gewonnen en het zou dus geen makkie worden. Onze jongens hadden allemaal gespannen koppies, maar wilden dol graag kampioen worden en dat was al snel te merken. Toen de eerste goal gescoord was, bleek dat we dit niet meer weg zouden geven en wonnen deze wedstrijd met 3-7 en waren dus KAMPIOEN!!!!!!

Met onze uitmuntende keeper Teun Honcoop die in deze en alle andere wedstrijden liet zien een geweldenaar te zijn op dit niveau en er ballen uit pakt die de tegenstander al denkt te kunnen tellen, maar Teun dat niet toe laat. Dan hebben we zijn broertje Kars Honcoop die achterin met zijn 5 jaar als een blok staat de verdedigen en niks of niemand door laat en de ballen met een harde peer naar voren schiet, zelfs met wat prachtige afstandsschoten wist te scoren. Samen met Kars staat het andere jonkie Mats Vink achterin en met zijn felheid en onoverwinnelijkheid pakt hij vele ballen af en zorgt ervoor dat de tegenstander niet in de buurt komt van onze keeper, daarnaast met zijn inzet ook nog wat doelpunten gescoord. Dan hebben we op het middenveld Giovanni Verweijmeren die met zijn schot voor erg veel gevaar en doelpunten zorgt en verdedigend ook zijn mannetje staat. Dan hebben we ook op het middenveld Mark Lucas die altijd het fanatisme in hem heeft en kostte wat kost wil winnen, deze kleine man is op deze leeftijd zowel rechts als links benig en toont zijn waarde met zijn vele assists en doelpunten. Dan hebben we onze technicus Sem Honcoop op het middenveld die strooit met mooie pasjes, balletjes onder zijn voet sleept en menig tegenstander het bos in stuurt daarnaast heeft hij ook heel wat doelpunten op zijn naam staan. Dan komen we bij onze aanvalslinie met Noud den Boer die met zijn snelheid en geweldige linkerbeen heel veel doelpunten heeft gescoord daarnaast verdedigt hij mee waar nodig is en zowel met trainen en in de wedstrijden altijd gemotiveerd is. Naast Noud staat in de aanval neefje Jelle v.d. Koog een andere type spits maar o zo effectief, hij sleurt en gaat door totdat hij de bal een laatste zetje kan geven en dit seizoen topscoorder was van het elftal.

Na afloop was er een rondrit op de platte kar door het dorp, was er een geweldige taart gemaakt met de elftalfoto erop en iedereen kreeg een schitterende beker, een kampioensshirtje en frietjes met snack.

Daarnaast kregen we na de wedstrijd van onze jeugdvoorzitter Martin de Jong een mooie mok van v.v. Raamsdonk met een zak snoep erin. Bij deze Martin geweldig bedankt en fantastisch dat je erbij aanwezig was.

Verder willen we de ouders bedanken voor het mooie gebaar naar ons toe met de geweldige ingelijste foto van ons elftal.

Jongens bedankt voor dit fijne seizoen en van harte gefeliciteerd met het Kampioenschap!!!

Jullie trainers en leiders